نانوتجارت پایگاه اطلاعات شرکت ها، فروشگاه ها و قطعات صنعتی
جنرال بکسل واردات و عرضه انواع سیم بکسل کلایمر، سیم بکسل های فولادی روکش دار
دفعات بازدید : 356429
Select Language
ENGLISH | | PERSIAN
دفعات بازدید 356429

سیم بکسل ریز بار

سیم بکسل ریز بارسیم بکسل ریز بار که در واقع معرف سایز های بسیار پایین سیم بکسل ها می باشد اغلب بر خلاف سایز های بزرگتر که بر روی قرقره های چوبی عرضه می شود بر روی قرقره های پلاستیکی و در متراژ 1000 متری در بازار یافت می شود. سیم بکسل ریز بار هم در گرید های فولادی و هم در گرید های استنلس استیل تولید می شود اما نمونه های فولادی آن دارای کاربری صنعتی بسیار گسترده تری هستند. سیم بکسل ریز بار از سایز 1 میلیمتر نیز موجود می باشد اما دارای بیشترین میزان کاربری در سایز های 1.5، 3، 4 و 5 میلیمتر بوده و در سایز های پایینتر اغلب با ساختار 7X7 و در سایز های بالاتر در ساختار 6X19 تولید و به بازار عرضه می شوند. تنسایل مقاومت کششی سیم بکسل ریز بار می تواند بر حسب نیاز مشتریان متفاوت بوده برای نمونه های استنلس استیل دارای میزان 1570 نیوتن بر میلیمتر مربع و برای نمونه های فولادی به سبب داشتن عملیات حرارتی سخت کاری اغلب بالاتر از این میزان نیز می باشد. سطح بیرونی سیم بکسل ریز بار فولادی به رنگ نقره ای براق می باشد که بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد با فلز زینک یا Zn روی صورت پذیرفته است تا دارای مقاومت محیطی مناسبی در برابر زنگ زدگی در تماس با آب و رطوبت باشد.
سیم بکسل ریز بار را گاهی بصورت روکش دار نیز بکار می برند که البته کاربری آن محدود تر است. در صنایع مختلفی از جمله خودرو سازی ها در اتصالات سیستم ترمز خودرو ها، کنترل آینه ماشین ها و حتی در صنایع ماشین سازی در تولید بخش هایی از دستگاه کنترل ماشین آلات تراش و CNC نیز از سیم بکسل ریز بار استفاده می شود. قیمت سیم بکسل ریز بار هم بصورت کیلویی و هم بصورت متری در سایز های مختلف بصورت متفاوتی عرضه می شود و با توجه به مراحل مختتف و دشواری هایی که در تولید سیم بکسل ریز بار با مفتول های بسیار ریز وجود دارد قیمت واحد وزن آن در مقایسه با سیم بکسل های سایز های بالاتر بسیار بیشتر می باشد.
جهت سفارش سیم بکسل ریز بار داشتن اطلاعات فنی که مهمترین آنها سایز، متریال و نوع بافت می باشد بر کیفیت عملکرد، میزان انعطاف، میزان مقاومت کششی، سایشی و مقاومت محیطی این سری از سیم بکسل ها تاثیر قابل توجهی دارد.
سیم بکسل ریز بار بصورت روکش دار نیز با روکشی از جنس PVC پلی ونیل کلرید عرضه می شود که در کاربری های مختلف برای جلوگیری از تماس مستقیم سیم های فولادی با سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. رنگ های مختلف پلاستیک بکار گرفته شده بر روی سطح سیم بکسل ریز بار روکش دار دارای مفهوم خاصی از مقاومت سایشی نیستند و معمولا از رنگ های استاندارد مانند مشکی، قرمز و سبز در این روکش ها استفاده می شود. البته استفاده از روکش پلاستیکی به منظور افزایش مقاومت سیم بکسل روکش دار در برابر زنگ زدگی صورت نگرفته و تنها در صورت استفاده از متریال استنلس استیل این سیم ها مقاوم در برابر رطوبت محسوب می شوند.

https://www.nanotejarat.com/
مقالات
لینک های خبری
نمایندگی ها
لینک های خارجی
آیکون واتساپ
I N F O @ N A N O T E J A R A T . C O M | 0 9 1 2 5 0 3 0 0 7 1
نانوتجارت پایگاه اطلاعات صنعتی
کلیه حقوق متعلق به نانوتجارت است
Copyright 2024 - All rights reserved